2016年3月14日月曜日

2016年3月13日 リック・ウェイクマンのツイート(訳)

From Rick, "Steve Brant kindly tweeted this photo of myself and Keith and it is devastating what has happened and I heard the news shortly after it had happened and that was just before going on stage with my son Adam. Keith and I always got on great and had tried on numerous occasions to produce an album together, but it never happened because of third parties interfering, which upset us both. We did jam together on a couple of occasions and knew we could have produced something quite special, but sadly that was never to be. My heartfelt love goes out to Mari and all the extended family. I will miss you. - Rick Wakeman"

リックより
「スティーヴ・ブラントが親切にも私とキースのこの写真をツイートしてくれた。起こったことはものすごいショックで、私はこの知らせを息子のアダムとステージに上がる直前に聞いたんだ。キースと私はいつも仲が良く、何度となくアルバムを一緒に作ろうとしたのだが、第三者が干渉するせいで実現しなかった。このことで二人とも困っていた。私たちは二、三度一緒にジャムを行ったことがあるので、何か特別なものを生み出すことが出来たのは分かっていたが、悲しいかな実現しなかった。マキ、そしてご親族にお悔やみを。君がいなくてさみしくなる。リック・ウェイクマン」

0 件のコメント:

コメントを投稿